View Single Post
Old 17-05-2003, 23:00
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Ik zal als eerste hier een verslagje posten.
Deze keer heb ik niet Werner geloot, maar Wiffe Wiffe kwam na 5 minuten (van de 15 in totaal) al binnen om te wisselen. Ik heb bijna heel de kwalificatie dus gereden, maar de kart had niet zo'n goede rem. Ik stond daardoor maar 6de op de startgrid. Ik startte wel vrij goed en kon redelijk snel voorbij Maarten (achternaam ken ik niet) die met Fast Fons samenreed. Dan eventjes alleen gereden tot in uiteindelijk achter mijn broer en Karo kwam (ze hebben allebei echt schitterend gereden!!!!). Ik ben hun ook voorbijgeraakt, maar we hebben toen heel de tijd met 3 treintje gereden. Toen heb ik ook vrij veel van positie gewisseld met Karo (leuke duels!!). Met ons 3'en hebben we ronde na ronde heel goede tijden gereden en kwamen we steeds dichter op de leiders van de wedstrijd. Ondertussen was echter de wedstrijd al een half uur bezig en was het dus tijd om te wisselen. Ons team is toen een beetje teruggevallen en we zijn uiteindelijk 9de geeindigd. Toch heb ik me heel goed geamuseerd!! De eerste keer ook dat ik niet op het podium ben geeindigd, maar om dat te compenseren heeft mijn broer (die samen met Dries reed) gewonnen!!!!!!!!!!!!!! Dus toch een Singelee op het podium
Reply With Quote