Quote:
Originally posted by Autosport.be
Niet dat het zeer spectaculair is (was), maar er zijn onboard beelden vanuit mijn Yaris te downloaden. Het gaat om de complete eerste en tweede race van afgelopen weekend.
Race 1: In tweede bocht (Kanaal) al geraakt door Jacques Morlet, met een slepende carrosserie (goed te horen) tot gevolg, waardoor ik serieus aan snelheid verloor op de rechte stukken.
Race 2: Vanaf de tweede rond een warmlopende motor (meer dan 100 graden watertemperatuur), waardoor ik vroeger moest gaan schakelen en vermogen verloor...
Pechweekend dus.
Download: RACE 1 - RACE 2
Ook van de komende wedstrijden zullen er onboard beelden beschikbaar gesteld worden.
|
wowowowowowwow
amai dat is cup-racen dus of wa?
nu vind ik dat er in de funcup op de limiet gereden wordt, maar dit is de limiet
hoeveel motoren steek je op een jaar philippe? want ik hoor je toch zeer hard op de motor remmen, daar zit waarschijnlijk wel een begrenser op niet?
tja, zo rijden moet ik ook eens proberen, dit is gewoon de limiet, ongelooflijk!! schitterend!! dan is rijden met een funcup echt nog wel braaf te noemen, alleen het gedrag van de wagen is raar! die voortrein is nooit onderstuurd!!! en patinerend wegtrekken vanachter is met een voortrekker ook niet het geval uiteraard!
bangelijke filmpjes philippe