yaris nr 7 inderdaad te koop.
De gebeurtenissen van de laatste wedstrijd ( Spa-Belpro) waren de druppel die de emmer deden overlopen .
Het is nu het derde seizoen dat ik deelneem aan de Yariscup en heb mij steeds trachten te onthouden van enig opzettelijk contact met andere deelnemers,zoals het trouwens tot vervelens toe op elke briefing word herhaald. Maar ik ben er in de loop van de vorige seizoenen ettelijke keren afgeduwd geloof me.(Van Bellingen, Thibault, Liard enz) zonder dat er enige sportieve sanctie is genomen t.a.v. deze piloten.
Tijdens de tweede meeting in Zolder lag ik op een mooie vijfde plaats achter Frahm die ik na een slippertje van hem voorbij ga in de eerste linkse waarna hij mij een tik geeft en ik na een koprol in de zandbak terecht kom, weer zonder enige sanctie van de sportcommissie. Frahm beweert bij deze dat het mijn eigen fout was.
En dan was er de laatste race in Spa.Hier kwam ik in de start van de tiende naar de vijfde paats en kon me met Leybaert in men kielzog achter de kopgroep goed handhaven.En dan word ik er in La Source eens te meer afgeduwd en werd vervolgens zo kwaad dat ik Leybaert de volgende passage in La Source een koekje van eigen deeg verkocht Achteraf bleek dat niet Leybaert maar Jamers ons had geduwd. Dit alles was de koersdirecteur niet ontgaan en na het negeren van een stop en go en achteraf een zwarte vlag werd ik geschorst voor het weekend.
|