Quote:
Originally posted by Sennake
Maar we hebben Tatu toch geklopt. Ze waren dan ook niet goed bij stem vond ik...
En Urban Trad : chapeau hoor! Een universeel liedje dat internationaal aanslaat. Echt knap gedaan!
|
Vooral de tekst heeft het h'em gedaan zeker?
Schitterend werk van onze belgskes.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik voor het eerst sedert jaren nog es een groot deel van het songfestival heb gezien.
Man, man wat zat daar voor rotzooi tussen!
Er sprongen er 3 uit:
Turkye, ja, da oosterse melodieke, die buikdanskes en dat leuke snoetje...(btw, ze is aardig in de leen gegaan bij Tarkam hoor)
Oostenrijk, vorig jaar clown Sergio, nu pipo Fritz ! Je moet het maar durven. En dan nog scoren ook.
En "wij",.. reeds vanaf de preselectie was dit nummer best aan te horen. De hetze rond de zangeres maakt dan in België wel wat emotie los, ze hebben zich daar goed geweerd.
En zeg nu zelf; de beste plaats is toch de 2° zeker !
Publiciteit genoeg, EN je moet geen miljoenen investeren om alles volgend jaar te betalen. !
Ik vrees alleen dat Urban Trad enkel wereldberoemd zal worden onder de Vlaamse en Waalse kerktoren..
Idem voor onze Turkse lieve dame...
En de rest? Gooi alles op een hoop en je merkt het verschil niet meer.
Het leek soms meer op een eroticashow dan op een liedjeswedstrijd.
Je punten waren soms evenredig met de hoeveelheid blote borsten die je te zien kreeg.
O ja, ........ Tatu ?? Wie is dat
Grote mondjes blijkbaar (in alle opzichten), maar wel geklopt!
De commerciële zet van de Ruskies heeft dus blijkbaar niet gewerkt.
O yes, it seems there are some English friends around here. Sorry guys, I think you better stay a while in Iraq. maybe you can win a songcontest over there.