Een zondagje TC in Zolder levert een hoop nieuws op, de conclusie is wel dat depaddock door heel wat mensen wordt gelezen.
Naar het schijnt hebben bepaalde mensen (het zijn guests, geen geregistreerde paddockers) van bepaalde instanties nogal wat moeite met de uitlatingen van mij en enkele collega's in deze thread. Naar hun mening mag de vuile was van het circuit niet op een forum als depaddock verschijnen. We zouden zelfs in strijd handelen met de voor ons geldende statuten handelen.
Na die eens te hebben doorgelezen, kan men daar art. 11 voor gebruiken, maar een dergelijke vogelvrij verklaring is nooit te handhaven voor een of ander college.
Overigens hebben de bewuste personen hun mening gebaseerd op incomplete informatie. Men leest een thread maar voor de helft en heeft dan zijn oordeel geveld. Wat eens te meer aangeeft met welke kwaliteit mensen we te maken hebben.
Nu heb ik niks te verbergen en post ik altijd onder mijn eigen werkelijke naam, op dat punt ben ik dus makkelijk te traceren.
Om de problemen niet te laten escaleren zal ik in het vervolg niet meer reageren op topics die te maken met de veiligheid, rijders ethiek e.d. op de belgische circuits.
Mijn mond snoeren? Dat zal niemand lukken, op gepaste wijze zal ik van me laten horen!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|