View Single Post
Old 26-05-2003, 13:42
Kelly Jamers Kelly Jamers is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by BMW Beliën
Als je nog maar een wiel aantrekt of een stukje van de bumper afdoet dat tegen het wiel schuurt op de startgrid, krijg je een stop en go van 10 seconden. Als je even met je bandjes over de lijn gaat een zwarte vlag krijgt. Maar als ze je een aantal keren van de baan af kaatsen tot je wielen er van krom staan, dan volgt er helemaal niets voor de schuldige brokkenpiloot.
Of gelden er andere (stengere) regels voor de Vlaamse piloten dan voor de andere (Waalse) collega's in Francorchamps. Blijkbaar wordt er toch met twee maten en gewichten gewogen aldaar. Voor futiliteiten grijpen ze in, maar niet voor de zware vergrijpen. Zeker niet als het een francofone piloot achter het stuur zit.
eerlijk, zo had ik het nog niet bekeken,
maar als ik dan mijn geval van dit jaar bekijk,
en het geval van vorig jaar (zwarte vlag omdat er nog iemand de camera aan het opzetten was net op het sein dat iedereen de piste moest verlaten) dan ga k u inderdaad gelijk moeten geven dat er een verschil is tussen vlaamstalige gevallen en franstalige gevallen. Raar dat we hier in zolder geen last van hebben...
Reply With Quote