View Single Post
Old 28-05-2003, 18:55
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Sennake
Ik vind het een schande dat de overheid niet strenger optreedt tegen zulke inbreuken. De boetes kunnen wat mij betreft niet hoog genoeg zijn.
Slechts gedeeltelijk akkoord .....

Begrijp me niet verkeerd .... Ik vind zonder gordel rijden een zware overtreding en boetes moeten er zeker zijn ....
Toch breng je met je gordel niet dragen geen anderen in gevaar. Afgezien van mogelijke kleine kinderen die nog niet beseffen dat ze hun gordel moeten dragen.
Anderen beseffen maar al te goed dat gordeldracht verplicht is. In mijn ogen dragen zij zelf verantwoordelijkheid voor hun eigen veiligheid.

------------------

Als je dan gordeldracht vergelijkt met te snel rijden dan is dat laatste volgens mij een veel grotere overtreding. Hiermee breng je wel anderen in gevaar. De kans op een ongeval wordt aanzienlijk groter door overdreven snelheid.

Ik wil gerust een nieuwe poll starten betreffende te snel rijden. Ik ben eens benieuwd of we dan ook een zo positief resultaat hebben. De risico's liggen een pak hoger, en toch doen massa's mensen het.
Niet dat ik zelf niet te hard rij .... Toch vind ik het een beetje overdreven dat we hier die ene persoon aan de schandpaal nagelen terwijl we zelf nog zwaardere zonden maken.

om het ff samen te vatten:
Laat degene onder u die zonder zonden is,
het eerst een steen op haar werpen. (Johannes 8,7)

Last edited by airco; 28-05-2003 at 19:10.
Reply With Quote