View Single Post
Old 28-05-2003, 22:04
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Sennake
Maar ik ben echt heel blij als mijn (misschien shockerend maar zeker welgemeend) betoog ertoe geleid heeft dat onze vriend Huudo voortaan zijn gordel zou dragen... Dan heb ik toch iets goeds gedaan, ondanks de "schandpaal" die zoals ik al gezegd heb vooral als schock-effect bedoeld was.
Zo, ben thuis geraakt. Heelhuids met gordel. Was me dat een avontuur 'd as maar om te lachen natuurlijk.

Feit is wel dat ik er al veel langer mee in mijn hoofd zat. Gordel dragen of niet. En iedere rit is een risico. Het leven op zich is een risico. Dus laat ik stellen dat het de "spreekwoordelijke" duw in de rug geweest is. Want iedereen die me kent weet dat ik op "onderwijzers vingertjes" enzo meestal averechts reageer. Schokeren kan er mij overigens niemand. Ik had mezelf op voorhand al voldoende "psychisch" ingedekt. Een schandpaal gevoel heb ik zeker niet gehad. 't is maar een forum he mannen. Want tot nader order - bij de eerst volgende ledenvergadering zal ik trachten erbij te zijn - ben ik nogaltijd maar een "naampje" op een scherm. Om maar te zeggen dat alles relatief is.

't is vooral het gevoel "baadt het niet dan schaadt het niet" dat de doorslag heeft gegeven.
Reply With Quote