View Single Post
Old 29-05-2003, 19:29
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by A.J.
Dan gaan we mekaar ginder misschien zien? Laat me iets weten waar je de start gaat kijken van de 24u dan spreken we iets af. Wij zijn ook met enkele mensen.
Ik stuur je via mail mijn mobiel nummer.........

enkele opmerlijke dingetjes uit de voorlopige deelnemerslijst:

- Geen Klaus Ludwig !! Komt daarmee ook de special op DSC te vervallen? Zou jammer zijn, de foto's van Pompierke waren hiervoor gevraagd (Klaus in een Sierra RS500, ze schijnen zeldzaam te zijn)...........dat had mijn site wat extra promotie opgeleverd.

- Rijdt de Opel Teamchef Strycek op twee wagens mee?

- Een Carlson SLK 320 en een Daimler Benz 500 SLC ? Foto's !!

- Michel Vaillant als deelnemer ?

- Wellicht het laatste competitieve optreden van een Nissan Skyline, rijdt o.a. een belg op mee (Dirk Schoysman)

- Tom Coronel en Duncan Huisman op een Z3 van Schubert?

- De belcar (?) wagen van Moore International en een VW polo 16V van Moore ??????

- Deelnemer 59: Graf zu Ortenberg, Graf von Wedel, Graf von Oeynhausen. Volgend jaar Willem Alexander, Friso en Laurent?

- De Honda NSX van Armin Hahne....krijg ik die ook eens te zien.

- Cor Euser als belg op een M3

- Een of ander compleet japans team met 2 Toyota Altezza's?

- Team Jota van Sam Hignett in een Integra, die gasten reden vorig jaar nog FIA Sportscars SR2 !! Recessie?

- East Belgium Racing Team (EBRT) met voor mij onbekend klinkende namen, nr. 220 en 221
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote