Oeps , jammer genoeg wel !!!!!!!!!! Ik kom liever op een andere manier op TV. In de eerste reeks waren we 13de geëindigd op 47 starters. 13 de , bijgeloof of niet ?
Ik was goed gestrat en zat terug 12de wat ik had net een van die ambetante (snelle) Clio's kunnen voorbijgaan in de bocht voor de start/finish. Dan op het einde van het rechte einde versnelde mijn wagen niet meer en zag ik de Clio terugkeren. En opeens viel mijn radio en GPS uit . Mijn originele ventialtor zit nog in mijn wagen en blaast altijd heel hard , maar opeens zat mijn wagen ook vol rook en zoals buiten. Ik kon de wagen nog mooi in het gras zetten en ben er vlug uitgekropen.
Al de kleppen en de zuiger van de 4de cilinder zijn weg en de krukstan doorboorde het motorblok zodat alle motorolie op de heete uitlaat terecht kwam.Vandaar het rookwolkje. Ik heb nog nooit één maal één schokje of stootje gehad gedurende één jaar trainen en racen met die motor maar nu opeens alles kapot. Het 1800 cc 'tje gaat vlugger dan de meeste 2.0liters. Mijn motortje ging natuurlijk het hardst tussen 5500 en 9600 t/min .
We zulln het maar gauw herstellen zodat we er terug tegenaan kunnen.
Wees geroet
Douglas
|