Quote:
Originally posted by raceboy
Die hier ammok maken zijn niet dezelfde als die naar hier komen hoor. Bij mij opt school zitten veel allochtonen (zelfs illegalen van het centrum in arendonk) Diegene die pas hier zijn zijn meestal toffe gasten, erg vriendelijk enzo meestal want het is hier beter dan waar ze vandaan komen. Diegene die al van de derde generatie zijn dat zijn de ambetante mannen. Die vinden maar dat alles mag en tja als het niet mag dan mogen zij het toch wel omdat ze " buitenlander" zijn alhoewel de meeste dat buitenland alleen in de vakantie eens zien.
|
Kan ik gaan achterstaan,
veralgemenen is ook niet redelijk, in Mechelen woonden er nogal wat katholieke turken, ik denk dat die mannen meer goedendag zegden dan de belgen, perfect geintegreerd.
Lands de andere kant nu het hier toch over zwembaden gaat, een kleine 20 jaar terug mocht ik van de mama en de papa alleen naar het openluchtzwembad in het knusse Grimbergen. Ik denk niet dat er veel mensen nog overwegen om hetzelfde nu te doen, het is dus zeker geen probleem voor enkel de grotere steden.