View Single Post
Old 03-06-2003, 19:43
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by Giovanni
We hebben besloten om een onderverdeling te maken tussen "Pro's" en "Amateurs" !!!
Dus Mika, zeker niet wanhopen hé.
Later zal er op onze site en op de paddock nog verdere info volgen.
En wat is dan de definitie van "Pro's"????
Dat je er geld mee verdient? Dan ben ik dus duidelijk een amateur! Ik verdien er geen cent mee, integendeel zelfs!
Dat je een veel duurder toestel hebt dan de rest? Dan ben ik dus duidelijk een amateur! Minimum 3 tot 4 Paddockers hebben een identiek of zelfs recenter toestel dan het mijne.
Dat je via je perskaart kan komen waar anderen niet kunnen komen? Dan ben ik tijdens de 24 uur van Zolder dus duidelijk een amateur! We zijn minimum met een half dozijn Paddock-fotografen mét perskaart.
Dat je fotograaf-technieken benut die de meesten niet kennen? Dan ben ik dus -na al mijn trukken aan mijn collega-Paddockers uitgelegd te hebben- duidelijk een amateur!

Om maar te zeggen : ik voel me dus duidelijk geviseerd hier Als het dus de bedoeling is om mij alleen in een categorie te laten aantreden tegen onze vriend Dex die een toestel bezit dat ongeveer zoveel waard is als mijn moto, bedank ik liever op voorhand. Niets persoonlijk tegen Dex hoor, dat is een zeer symphatieke mens, maar in de Belcar is er ook geen kat die hoopt dat de Saab kan winnen tegen de Vipers eh.

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 03-06-2003 at 20:29.
Reply With Quote