Thread: moderatoren
View Single Post
Old 12-06-2003, 00:05
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -

Re: moderatoren

Quote:
Originally posted by Peter Baert
Ik begrijp niet goed de werkwijze van de moderatoren hier.

Telkens ik hier een poging doe om wat autosportnieuws te brengen, wordt het "moved" en weggemoffeld onder een andere thread.

Is een thread met nieuws over de shakedown van de Acropolis rally dan geen nieuws voor de rally-topic? Terwijl nieuws over Ieper dat wél is?

Maar ik probeer het te begrijpen ...
Quote:
Originally posted by Eric Dupain
Ik weet niet of dat hier mag, en of ik bij de site updates moet zijn (volledige bericht hier)
berichten naar site-updates:

Ik heb de laatste dagen / weken een aantal berichten van webmasters in het rally forum verplaatst naar site-update's
en andere laten staan.

Over het algemeen heb ik daarbij hetvolgende principe gehanteerd:

=> als ik het nieuwsfeit (dat een aantal zinnen lang is) van de site medewerker grotendeels kan vatten / begrijpen
zonder extern te moeten gaan linken is dit voor mij een nieuwsfeit en geen site update.
* voorbeeld: Eric Dupain - deelnemerslijst Ypres Westhoek Rally

=> als ik bij het lezen van het bericht (zeker als het heel kort is) van de site medewerker me meteen vragen begin te stellen én
extern moet gaan linken naar de desbetreffende site om het antwoord te vinden, beschouw ik het als een site update
* voorbeeld1: Eric dupain - layout Subaru Snijers
> de essentie van het bericht is de lay-out van de subaru en de foto impressie... en die kan ik enkel terugvinden door extern naar rally-action.com te surfen en daar op zoek te gaan naar de foto's

* voorbeeld2: Peter Baert - shakedown Acropolis
> bij het lezen van dit (wel erg kort) bericht heb ik meteen een aantal vragen: Wat met de Belgen Duval & Loix en hoeveel sneller was
Burns dan al de andere piloten?

Ik probeer dit zo consequent mogelijk toe te passen.

mvg, Bart, moderator @ depaddock.eu

Last edited by airco; 12-06-2003 at 00:30.
Reply With Quote