Ikzelf ben een hevig roker, zal nooit roken als er kleine kinder bij zijn, en nooit als anderen nog zitten te eten.
Gisteren ben ik even naar de City parade geweest, en weet je wat mij mateloos stoort, al die venten die zagen op een sigaret en daar dan joint staan te roken en roekeloos pinten staan te drinken. Ik doe enkel mezelf pijn als ik rook, en heb nog nooit iemand doodgereden door te roken.
Stop aub al de herrie hieromtrent, wij rokers betalen zo een 850 miljard euro per jaar aan taksen voor de staat. Als wij stoppen komen ze die bij jullie halen. Ook daarbij hebben jullie nog nooit stilgestaan hé. Laat ons dan de F1 ook maar afschaffen want ook die wordt voor 85% betaald door sigaretten sponsoring.
10 pakjes sigaretten geven net zoveel afvalstoffen als een motor die 3 minuten staat te draaien. Gaan jullie dan ook allemaal thuisblijven van Zolder of Francorchamps.
Mijn mening aan zij die tegen roken zijn, de verkiezingen hebben het duidelijk gemaakt, Vlaanderen wil geen groen, mensen willen doen en laten waar ze zelf zin in hebben.
Als ik wil roken, dan rook ik, ik kan toch ook niet verbieden dat er weer een zatte naast mij in het restaurant komt zitten !!
Last edited by Driesco; 22-06-2003 at 17:18.
|