View Single Post
Old 22-06-2003, 19:01
NGT Racing's Avatar
NGT Racing NGT Racing is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by redje
Er zijn plekken waar men niet mag roken, maar sommige rokers storen zich daar nie aan en steken er lekker eentje op. Da kan er bij mij echt nie in ze.
Dus omdat er een aantal mensen de spelregels niet volgen veranderen we de spelregels voor iedereen ?

Het zal trouwens niet veel uithalen want - laten we ze even de associale rokers noemen - zullen evengoed roken waar het niet mag/past bij een gedeeltelijk verbod als bij een volledig verbod.

In het verkeer zijn we er ook al een aantal jaar mee bezig zonder succes : de mensen rijden te snel DUS we verlagen de maximum snelheid ja tot wel 30 km per uur op sommige plaatsen.
Een beetje wielerterrorist haalt zelfs 60 met zijn fiets. Ik wil maar zeggen, zij die ervoor veel te hard op die plaats reden doen het nu nog.

in plaats van regels te verstrengen ben ik voor redelijke regels die dan door iedereen gevolgd moeten worden. naar analogie met de thread over verkeersagressie : het rijgedrag van de duitsers unlimited op sommige plaatsen, 100 op de autobahn waar het gevraagd wordt.
Reply With Quote