View Single Post
Old 29-06-2003, 13:07
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by redje
Toch wel. Anders gaan ze de titel nie kunnen halen, de punten worden pas aan de finish uitgedeeld; de pole is maar de helft van de prestatie.
Jullie vergeten toch wel echt snel. Voor de start van het seizoen werd duidelijk gesteld dat ze de schade gingen proberen te beperken tot de introductie van de nieuwe auto. Dat lukt ondertussen aardig. Er is geen haast bij want ook werd gesteld dat 2004 het objectief is voor de titel.

Terwijl iedereen aan zijn 2003 wagen sleutelt om die optimaal te krijgen tot aan het einde van het seizoen om dan met de 2004 wagen aan de gang te gaan, is McLaren dan al bijna een jaar bezig met de ontwikkeling van de wagen voor de 2004 campagne, nl. de MP4/18! Mij lijkt het dat we de 18 tijdens de laatste 3 to 4 races van het jaar zullen zien en dat als voorbereiding op 2004.

Om Ferrari te onttronen en flinke dreunen in 2004 te verkopen lijkt me dit een goede strategie.

Overigens kan je de McLaren van dit jaar, de MP4/17D, bezwaarlijk dezelfde auto als de 2002 versie bestempelen. Alleen de monocoque is nog de oude. Het overige is verbetert, geoptimaliseerd enz. Ze doen het goed, de jongens. Ik geloof er opnieuw in.

Reply With Quote