View Single Post
Old 21-07-2003, 20:49
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ook niet vergeten dat Ullrich zo eerlijk geweest is om te wachten op Armstrong na diens val (iets wat Armstrong ook gedaan heeft toen Ullrich viel enkele jaren geleden), maar dat heeft hem misschien de Tour gekost. Of hoe het er in de wielerwereld toch wel nog vrij sportief aan toe gaat... (We spreken hier nu even niet over doping maar over rijgedrag eh).

Verder vrees ik dat Ullrich mentaal een beetje uit het lood geslagen zal zijn en als hij de tijdrit al wint, zeker geen minuut zal kunnen pakken op Armstrong.

En Vino? Vandaag geen goede benen, en weg Tourambitie. Het kan verdorie snel verkeren... Maar wel een man van de toekomst. Die zien we nog wel terug.

En met jullie allen hoop ik natuurlijk toch wel dat de tijdrit van zaterdag de beide favorieten zo dicht bijeen brengt dat ze er zondag ook nog moeten voor koersen, maar de kans lijkt me toch klein. Niet vergeten dat er na de rustdag van morgen nog 3 etappes zijn die één en ander kunnen teweeg brengen en de uitgangssituatie doen veranderen...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote