Goeiemorgen. Nachtrust was bij mij iets minder lang. Maar ja, ik had in Spa al twee keer een halfuurke geslapen.
Blijkbaar toch nog goed tot in Voeren geraakt. Vergeet mijn spullekes maar niet!
Ervaring was wat mij betreft absoluut schitterend. Het begint nu nog maar net door te dringen wat voor een historische editie dit is geweest.
- We hebben nog eens voor roddel-journalist kunnen spelen en een echte scoop versierd (wissel Leinders-Coronel stond vrijdagmiddag kort na 11.00u al op Dailysportscar).
- Het Freisinger-team dat nog eens een staaltje weggeeft van Duitse perfectie (hoe lang hebben die nu in de pits gestaan? Goed 20 minuten of zo?)
- RTM dat na kaarten, dammen,... nog net niet aan zakdoek-leggen is begonnen. En dat terwijl de jongens van GLPK dit weekend 'knutselen met Vipers en Duck tape' hebben gedaan...
En vooral één van de mooiste circuits ter wereld dat dit weekend nog eens heeft aangetoond dat autosport geen sport is voor losbolletjes of degene met de dikste auto. Ik denk dat rijderstalent en efficiëntie dit weekend hebben geprimeerd...