View Single Post
Old 29-07-2003, 08:41
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Het zal niemand verbazen dat mij vooral de crash van Mike Hezemans bijblijft...

Halverwege de Raiddillon stond ik achter de muur foto's te nemen vanaf de start. Na een goed half uur zochten alle andere fotografen een ander plekje op om foto's te maken, zodat ik er uiteindelijk nog moederziel alleen stond. Na 3 kwartier besloot ik om nog één goede foto te maken van de Force One Viper nr 4 vooraleer zelf ook eens op te stappen... Ik zie hem Eau Rouge induiken, neem hem in mijn zoeker, en tot mijn grote verbazing komt hij recht op mij af! Ik druk af en fracties van een seconde later duik ik achter de muur, waartegen Mike stuurloos crasht! De stukken vlogen rond mijn oren en ik hoopte alleen maar dat er geen bandenblok boven op mij zou vallen, of een stuk Viper... Ineens was het stil, en ik sta recht om te zien dat de Viper volledig onder de bandenmuur geklemd zit. Mike wordt uit de wagen geholpen door een baancommissaris, en ik help hem de bandenmuur over. Even later zitten we allebei naast elkaar met knikkende knieën op de muur, tot de ambulance Mike komt oppikken...

De foto is wonderwel gelukt, maar het had ook slechter kunnen aflopen. Raar is wel dat ik niet de reflex had om direct weg te duiken, maar eerst die foto wou maken. Gewoon omdat ik de wagen in de zoeker op scherp staan had... Een mens doet rare dingen in abnormale omstandigheden...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote