View Single Post
Old 01-08-2003, 18:23
Rrubinio Rrubinio is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by TYRI F1
beetje snel op je pik getrapt Rrubinio? Kom op man, 1 post. Wat maakt het uit! Je kon toch gewoon d'r onder je verslag uitbrengen?
Heb je die topic titel trouwens ergens geclamed? nee he, nou dan, dan kan marshal die toch ook gewoon gebruiken zonder wie dan ook te schaden?
Ok, ik ga het nog één keer uitleggen.

Enkele jaren geleden wist de helft van de Paddockers of hoe dit forum toen ook mocht heten dat er op donderdag getraind werd op het circuit van Zolder. In ieder geval werd er niet over gepraat. Door mijn aanwezigheid in de weekploeg had ik in de race weekends altijd straffe verhalen te vertellen. Deze straffe verhalen werden al vlug straffe e-mails die tussen de baancommissarissen onderling werden doorgestuurd. Tijdens een gesprek met Werner en Guy ( Belcar voorstelling 2001) werd afgesproken om deze verhalen wat minder in-site te maken en ze op het forum te posten. Blijkbaar viel dat in goede aarde want Philippe Luybaerts van Autosport.be had ook dadelijk interesse in dat stukje over de donderdag training.
Nu een dikke 2 jaar later of ongeveer 65 maal een relaas over de donderdag training waarbij telkens en hoop lezers bereikt worden voelt iedereen zich geroepen om over de donderdag training een eigen versie te posten.
En NIEMAND kan en zal hun dat verbieden, ook ik niet.
Maar het zal gebeuren zonder mij.

Dus niks op de pik getrapt, en nog minder een topic geclamed.
Maar alleen al voor de moeite en de tijd die iemand in een relaas steekt iedere week opnieuw en dat reeds meer dan 2 jaar (ook in komkommer tijden) zoiets moet je respecteren.
Tenzij je het worst kan wezen, en dan moet je er zelf aan beginnen !

Ce n' est pas fini !
Reply With Quote