View Single Post
Old 06-08-2003, 22:39
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Ik heb vandaag in het voetbalkrantje van GVA even enkele interessante ontdekkingen gedaan:

*Suzuki verkast van RC Genk naar Heusden-Zolder ! Al de Japanners gaan naar Zolder afzakken
*Crasson zit bij Lierse. Vind ik best spijtig, want die kerel leek me toch één van de beteren bij Rsca.
*Filip De Wilde zit dit seizoen bij Sturm Graz in Oostenrijk ! Een dikke week terug liep hij er zelfs al -in z'n derde match- een rode kaart op, als keeper !
*Elke ploeg heeft wel wat spelers van boven 1982. Ik word oud !
*Kpaka van GBA naar Genk. Lijkt me best een verlies voor GBA. Financieel hoogstwaarschijnlijk niet. Als Kpaka het dit jaar bij Genk maakt, en europees kan spelen, dan zit hij binnen dit en een jaar bij een topclub.
*Vital Borkelmans (!) zit met Cercle Brugge weer in 1ste. Houdt die kerel er dan nooit mee op ? Zelfde commentaar voor anciens Gert Verheyen en Dany Verlinden bij Club.
*Zetterberg zit dus terug bij Anderlecht. Heeft d'r wel nog geen 'bal' mogen doen. Hopelijk draait Broos bij, en ziet hij in dat die Zweed écht nodig is ! We love Pär ! (ps: momenteel heeft hij d'r eentje gescoord voor rsca tegen Boekarest: 2-2 en we gaan door !)
*Waar is De Bilde nu uiteindelijk verzeild geraakt ? Toch Lierse ?
*Sonck naar Ajax. Benieuwd of het daar lukt. Hij heeft d'r in ieder geval een serieus zware taak, na de schitterende prestatie van Ajax vorig jaar in de CL.
*Leekens als trainer van Moeskroen. Die kerel heeft toch ook overal gezeten, hé ! En laten we hopen dat Moeskroen geen 2de Lokeren wordt: alle afrikaanse kennissen van Leekens die eventjes mogen komen meevoetballen
*wie gokt er mee: Welke ploeg zal dit seizoen als eerste failliet gaan ?

Hoedanook, ik heb d'r zin in voor dit weekend ! Bestaat 'de gouden elf' nog ? 'k gaan eens meedoen, denk ik