View Single Post
Old 21-08-2003, 02:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Zichtbaarheid tijdens de nacht van de nummers

Wie vandaag getuige was van de nachtraining kon weer concluderen dat de zichtbaarheid van de nummers wederom miserabel was. Let wel, de teams zullen wel voldoen aan de reglementen echter schieten de reglementen te kort op dit gebied.

Ben ik nu zo'n slimme jongen? Nee, ik zie alleen dat enkele teams dat met aparte (fosfor?) stickers oplossen. Winnaar in dit geheel was System Force (nr. 50) ...............in elke positie dat ik zat of lag kon ik dat nummer lezen. Al die andere met schemerlampje helaas.............

Kan zoiets niet via de inschrijvingen geregeld worden? Als deelnemer ben je verplicht om een aantal vaste stickers te dragen..dan kan de organisatie daar toch zo "fosfor sticker" voor de euroraces en de 24 uur bij doen.

Zal wel weer om centen draaien, maar dan verhoog je toch gewoonweg de inschrijving.......op die 50 of 100 euro zal het ook niet komen!

Trouwens als je dan 4 vershillende kleurtjes pakt kan Jan Publiek de koers ook beter volgen.

GTB kan dan bv. met de kleur roze rijden (merendeel Porsche )

Ach tis maar een opmerking van een zo iemand langs de baan........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote