View Single Post
Old 23-08-2003, 17:46
kevjef's Avatar
kevjef kevjef is offline
De Paddock Rookie

TS51 gezocht

Ja manne, zoals gezegd, ik ben er aan begonnen. De wielen en de stands + de onderplaat zijn al gespoten.

Maar ja, ze hebben mij hier weeral liggen. Die spuitbus TS51 racing blue is blijkbaar een nieuw kleur dus ... niet te vinden.
Wie kan er mij helpen? Ik heb op een ander forum gelezen dat Halfords Vauxhall Regatta Blue nog beter het echte kleur benaderd, dus dat zou ook goed zijn.

By the way, ik heb besloten om er een soort garage / pit - diorama van te maken dus als er noch iemand is die hiervan goede foto's heeft, laat me aub eens iets weten.

Gisteravond was er clubavond en één van onze leden (tevens eigenaar van een Top 1 Toys winkel met veel modelbouw) kwam met een grote air het lokaal binnen, hé mannen kijk eens ik heb hier een lijst met nieuwigheden die ik kan bestellen van Tamiya. Totdat hij zag dat ik (reeds) met die nieuwe BMW bezig was. Nog nooit iemand zo een gezicht zien trekken. Maar ja, 't leven is voor de rappe. Trouwens, hij vertelde ook nog dat hij die bouwdozen nu nog maar kan bestellen en dat het dan nog vier maanden duurt voordat hij ze heeft, oharme.

Ja mannen, tot de volgende keer. Ik moet dringend verder doen aan ons clubmagazine, stel je voor, ik moet nu een artikel schrijven over het bouwen van houten boten. Hoe begin ik daar nu in godsnaam aan ...

Last edited by kevjef; 06-09-2003 at 23:36.
Reply With Quote