View Single Post
Old 25-08-2003, 16:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by stijnconinx
Het is vooral de bedoeling dat de teamleden (de mannen aan de muur eigenlijk) de wagen herkennen... Er zijn zo al reglementen genoeg vind ik.
Of de organisatie nu een fletse niet lezen sticker (en waarschijnlijk de goedkoopste) sticker uitdeelt of ze delen een (duurdere) fosfor sticker uit.............ik zie daar niet veel verschil in qua regels enzo..........als je het reglement leest zou er eigenlijk helemaal niks veranderen.

Quote:
Sportief reglement: 74. Nummers en achtergronden, evenals de verplichte publiciteit worden door de organisator ter beschikking gesteld. Deze zijn verkrijgbaar bij de paddockverantwoordelijke van Mediagroup Van Dyck Belcar 2003. Tijdens de meetings op Circuit Zolder is dat op het wedstrijdsecretariaat, tijdens andere meetings in de Mediagroup Van Dyck Belcar-mobilhome. Deze dienen voor de technische controle en voor de volledige duur van de meeting in zijn geheel te worden aangebracht:
Zet het woordje fosfor ertussen en klaar is kees................bij het technisch reglement kun je dan zelf wat schrappen m.b.t. verlichting van de nummers..........ik zie alleen maar een win-win stituatie
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote