toch heel simpel waarom de meeste van die teams geen fosfor sticker plakken. s'Nachts kunnen ze gerust hun grootste tegenstander zonder moeite een zetje geven richting opgave of schade, zonder dat ze er zelf de dupe van worden. Ook inhalen onder geel (knipperend licht) zal vele piloten wel niet vreemd zijn. Dat brengt ons dan weer nnar een vorige thread. "baancommissaris; een gevaarlijke job" Hiervoor heb ik dan ook een oplossing. Alle piloten die volgend seizoen in de Belcar willen deelnemen zouden dit jaar evenveel dagen moeten doorbrengen op een marshalspost. 3 dagen per weekend mogen de belcar deelnemers vrij trainen, kwalificeren en racen, aan 7 wedstrijden per jaar. Dat maakt dan 21 dagen als baanpost doorbrengen dit jaar, om volgend jaar weer je race-licentie te behalen.
Dit lost dan 2 problemen; de veiligheid van de baanposten (de rijders die als BK gediend hebben, beseffen HOPELIJK wat wij soms meemaken!!), en het te kort aan baanposten waarmee de circuits SOMS te maken heeft.
Is dit mogelijk of ben ik luidop aan het dromen???????
Greetz
|