Ik trek hier geen partij en de cirkel is meer dan vicieus,
in TC kan je veel leren en je goed amuseren maar buiten de kenissen de mama's de pappa's ikzelf en een handvol andere mensen is er geen kat, leg maar eens aan een sponsor uit dat hij daar geld voor geeft en met zijn klanten naartoe komt.
Belcar heeft een hoopwagens die onder de 1,40 draaien op Zolder en een aantal wagens die naargelang de piloot niet onder de 1,50 geraken.
De snelle mannen naar de FIA GT sturen likt me niet echt een schitterend idee, de gentlemen drivers die met de broodnodige centen komen naar de TC verwijzen is ook geen oplossing, money makes the world go around ( including race cars )
Er is een aantal jaren geleden al eens ingegrepen met de licenties als ik me niet vergis, je moet eerst een aantal races gereden hebben om in de 24 te mogen aantreden, maar waar met je de lat leggen,
Enkel een rondetijd zegt niet veel, de betere piloten met de mindere wagens zouden er het slachtoffer van kunnen worden,
Als ik de commentaar op pitstop goed begrepen heb zitten ze niet verveeld met het snelheidsverschil maar met de onzekerheid over de lijn ( Trage houdt ideale lijn en snelle ervoorbij of trage van de ideale lijn om de snelle door te laten ) hierover een duidelijk statement zou al iets kunnen helpen denk ik. Of in de briefing een soort gedragscode per bocht Bianchi, trage houdt de lijn, Villeneuve trage maakt plaats enz
|