Quote:
Originally posted by airco
Dit script is al geschreven .... Ik heb in de weken na de 24u in 2002 al zo een script gemaakt.
Het geheel bevat een hele reeks mogelijkheden die ook op andere plaatsen op de site van pas kunnen komen .....
Heb het script begin Juli na een gesprek met Fordje zelfs aangeboden aan hem .... Als je het dan niet komt vragen
Kom ik ga hier niet verder over uitwijden ... Want zoiets hoort eigenlijk niet in deze thread. Toch denk dat heel het stuk live-tracker en technische mogelijkheden van de site eens grondig aan bod moet komen op de nabespreking .... Want in mijn ogen ligt daar nog een massa verbetering voor het oprapen.
Nuja .... Laat ons vooral het positieve onthouden van deze editie ....
- De live-tracker is afgezien van de eerste 3 kwartier perfect bijgehouden
- op vlak van artikelen en op gebied van foto's zijn er grote stappen vooruit geboekt ...
airco
|
De site kan idd verbeteren, maar in't vervolg mail je dit beter naar Patrick, want nu komt het over alsof wij ons werk niet goed gedaan hebben, en ik verzeker je, het waren zeer stresserende dagen, nog eens chapeau aan Bart die bij alles vrij rustig bleef, ik heb me maar één keer laten gaan
nog een chance dat we die worsten hadden