Stuur eerst jullie bedenkingen en commentaren eens op vooraleer je jezelf blindelings in een project gooit waar je niet van weet of het wel nuttig is.
De tracker moet inderdaad worden aangepast, maar dat is iets waar we nog 360 dagen voor hebben. Er zijn andere prioriteiten te doen!
Ik heb al enkele kritische, maar opbouwende reacties binnen. Bedankt daarvoor. Maar ik weet dat er nog mensen zijn dit hier en daar opmerkingen, commentaren, en positieve als negatieve zaken willen uitbrengen. Doe dat dan.
Wil je dat liever persoonlijk doen? Dat kan, we gaan heus niet bij ieder zijn feed-back een naam plaatsen.
Soms is dat niet verstandig.
Anderzijds zijn er dingen waar je namen op moet plakken, maar dan dient ook steeds te worden beseft dat kritiek dubbel werkt. Wat je fout hebt gedaan kan je nadien verbeteren. Als men het je niet zegt, kan je het ook niet verbeteren.
En troost je, ik ben de eerste die zal toegeven dat er langs mijn kant ook dingen zijn foutgelopen (ik verwijs hier oa. ook naar mijn melding voorafgaand aan de briefing van zaterdag)
Kom op met die commentaren dus!
Last edited by fordje; 27-08-2003 at 17:55.
|