View Single Post
Old 30-08-2003, 12:33
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally posted by Savi
Ze straffen zo laat op het seizoen is ergens wel dom ja, maar ergens ook niet, moesten ze het hele jaar er een voordeel uit gehaald hebben. dan verdienen ze een sanctie natuurlijk.
akkoord.

En als de situatie nu eens omgekeerd was, de Bridgestones die al een heel seizoen de regels aan het overtreden waren. Zou onze goede vriend Ron Dennis dan een oogje toegeknepen hebben ? Nee hoor, briefje naar de FIA en koekenbak.

Quote:
Volgens mij staat de F in FIA voor Ferrari
De 'F' in FIA staat voor 'F*cking idiots' (met dank aan Montoya )
Ze hadden er al heel wat sneller bij moeten zijn. Of Ferrari hier achter zit, laat ik in het midden. Enkel vind ik het wel een beetje cru om bij elke FIA-beslissing uitspraken te moeten horen als 'Er staan 2 Michelins in de buurt van Schumacher en tis weer van dat' of onlangs nog, bij Ralfkes boete: 'tis weer een Schumacher, dus de FIA knijpt een oogje toe'
Als je in zo'n beweringen gelooft, geloof je beter niet meer in de sport zelf. Dan ga je er namelijk van uit dat de FIA het wedstrijdverloop én het kampioenschap grotendeels bepaalt, en dat de uitslag pro forma al vastligt voor de race gereden is.
En ik denk dat de FIA enkel geinteresseerd is in een reglementair F1-kampioenschap. Iedereen wees met een beschuldigende vinger naar Ferrari toen hun barge-boards in Maleisië 99 onreglementair waren. En toen zaten we ook tegen de voorlaatste race aan. Op de koop toe hadden ze die barge-boards niet het hele seizoen gehad, Michelin heeft al het hele kampioenschap voordeel van die band.
Aanpassen die band, zou ik zo zeggen.