De FIA beweerde dat die barge-boards van Ferrari vlak na de race door slechte meetapparatuur gemeten werden, er zou een afwijking geweest zijn in de afstelling. Bleek dat die barge-boards dus toch reglementair waren.
Als dit verhaal correct is, was Ferrari een onschuldig slachtoffer.
Als dit verhaal niet correct is, is de FIA een corrupte, partijdige organisatie, die zich enkel bemoeit met de financiële belangen (waaronder het aantrekkelijk maken van een kampioenschap door het nemen van al dan niet dubieuze belissisingen).
-Sorry voor dit deel offtopic-
on topic dan:
Quote:
Als ze nu in de komende GP de banden na de race gaan opmeten zonder een duidelijk omschreven procedure, dan is dat grote onzin. Heb je die banden al eens goed bekeken na de race: de helft van het circuit plakt erin. Bridgestone loopt evenveel kans op een 'onreglementair' loopvlak als Michelin
|
Dan moeten ze consequent blijven en ook een keertje bij Bridgestone gaan horen...