View Single Post
Old 01-09-2003, 19:14
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Sennake
Ik kan er wel inkomen dat de link tussen een proto en een gewone straatversie moeilijk te leggen is hoor, maar is die dan zoveel gemakkelijker te leggen met een F1?
Of ik me met de volgende uitspraak populair maak weet ik niet het zij zo, maar F1 is iets voor de "domme autosportfan".

Vraag eens aan die 150.000 duitsers op de tribune in Hockenheim of ze weten wie Ilmor is? Waarschijnlijk krijg je bij 149.000 duitser de volgende reactie:

Vraag eens aan die 150.000 fransen in Magny-Cours wie is Benetton? Deze reactie krijg waarschijnlijk bij 149.000 fransen met een slecht geheugen: ..............hmmm, iets met truien ofzo?

Jij, ik en alle andere paddockers zijn goed onderlegde mensen wat betreft hun kennis m.b.t. autosport maar 95% is dat niet. Ik wil depaddock niet als een elitaire club afschilderen maar onze feeling, intresse in autosport is niet maatgevend voor de rest van het "klootjesvolk".

We zijn geen 5 jaar verder en namen als McLaren, Williams, B.A.R. behoren tot het roemruchte verleden. Oftwel, merknaam marketing.

GT/Proto/Toerisme liefhebbers zijn in de regel de ietwat beter onderlegde autosportkenners. Vandaar dat de fan-basis ook stukken kleiner is.........

Goed voorbeeld is NASCAR, die wagens hebben in de verste verte niks meer te maken met roadgoing sisters & brothers. De gemiddelde (en over het algemeen zeer domme ) Amerikaan ziet daar dus gewoon een Ford of een Dodge rijden.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote