View Single Post
Old 02-09-2003, 08:48
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Vraag en aanbod

Quote:
Da's ook niet moeilijk, omdat er daar een pak meer auto- en motorsportcultuur en -traditie is dan in Vlaanderen.
Dit is in mijn ogen de enige juiste reden achter de beperkte persbelangstelling ....

Waarom zou een hoofdredacteur een blad "verspillen" (in zijn ogen toch) aan bv de 1000 km van Spa als slechts 1% van zijn publiek interesse heeft in de 1000 km van Spa.
Als hij daarmee begint moet hij consequent zijn, en alle sporten die even weinig media-aandacht hebben ook een blad geven

// even een zijsprong
Ik heb 4 jaar geleden (vlak voor ik gestopt ben met Baseball) de Finale van het Europees kampioenschap baseball bij de beloften gespeeld. Afgezien van de beperkte professionaliteit van het Baseball in Europa was het toch een prestatie die kon tellen.

Wel zelfs de uitslag heeft niet in de krant gestaan. Ik durf te garanderen ... De dag dat de Rode Duivels bij de beloften de finale van het EK spelen staat België op zijn kop. Waarschijnlijk zelfs Live op TV te volgen.
//

Toch jank ik er niet over dat we niet in de krant stonden. Je kan je afvragen of er zoveel vooruitgang te rapen valt met een artikel dat toch door niemand gelezen wordt. Het interesseert de mensen niet .....
Spijtig voor diegenen die er wel interesse voor hebbenn maar dit is de harde realiteit.