Het is normaal dat een bedrijf op 2 paarden wedt : enerzijds trachten te bewerkstelligen dat ze hun "oude" banden mogen behouden door (o.a.) te stellen dat ze niet rond geraken, anderzijds alle zeilen bijzetten om het onmogelijke toch trachten te verwezenlijken. Trouwens, het hebben van een nieuwe band betekent nog lang niet dat hij competitief is, zwijgen van superieur aan Bridgestones...
Dus daar zou ik niet al te veel achter zoeken, dat lijkt me een normale reactie, daarvoor hoef je echt niet schizofreen te zijn.
Wat niet betekent dat ik daar goed tegen kan : in mijn jonge tijd had je ook altijd van die gasten die tijdens de examens panikeerden en beweerden van NOOIT op tijd alles geblokt te krijgen, en na de examens kwamen ze buiten met 90 % of zo

Krijg ik dus wel de kriebels van eh! Maar dit even terzijde en off-topic.
Wat Stijn zegt houdt trouwens ook wel steek : ik heb vandaag nog staan kijken in de ateliers van GLPK naar de gebruikte banden van de laatste 24 uren, en ik vraag me in godsnaam af hoe je het loopvlak van een versleten band waar een centimeter "pick-up" aankleeft, definiëert