View Single Post
Old 03-09-2003, 19:02
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Tja Cup Clio's en Renault Nederland....een duivels pact:

Quote:
Zo heel erg vaak kijk ik niet TV-reclames, ideaal om naar de koelkast te lopen Gisteren gebeurde het dan toch dat ik een reclameblokje meepikte, met verbazing heb ik naar de reclame gekeken van de Renault Clio Extreme.

Dat je een cross-over maakt tussen het straatmodel en het circuitmodel, daar is niks mee. Ook niet dat je de mensen de kans geeft om zelf aan een circuit-experience deel te nemen.

Maar dan de beelden die ze daar bij laten zien, schandalig. Je ziet het betere schuifwerk e.d uit een race op Assen............met als bonus een Clio die in het grind staat. Het geeft mij dus het gevoel dat Renault Nederland het niet erg vind dat er met hun merk gerost wordt op het circuit. Zij ervaren dat dus als positieve reclame...............kijken als zij daar zo over denken hoef je dus ook geen beterschap te verwachten in de Cliotencup.
Afkomstig van een thread die ik heb gestart op een nederlands forum
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote