View Single Post
Old 04-09-2003, 20:59
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular

Thumbs down

Beste autosport vrienden,

hierbij laat ik jullie weten dat de Belgian Racing en Tuning Show niet meer bestaat.

Wij (de werkers en hulpjes van Marcel De Plaedt) hebben totaal niets meer van de big boss gehoord en ook op het secretariaat zijn er geen inschrijvingen meer vertrokken of aangekomen.
Zeer spijtig voor ons allen, nu kan ik geen 3 dagen meer zuipen want plezierig was het wel voor ons.
Vanaf dinsdag waren we aanwezig met de opbouw en dit van 'smorgens 8.00 tot dik 23.00 en werd er ontzettend hard gewerkt om de zaak in orde te krijgen.
Vanaf vrijdagavond was het zuipen geblazen tot zondagnacht en op maandagmorgen stonden we er weer, de één wat beter als de andere (hoofdpijn verdoeme) en rond 17.00 was alles opgeruimd.
Ik zal mijn maten, de Liguori brothers(Tonio, Benito en Carlito), J-Luc, J-P, en de andere helpers missen maar gelukkig loop ik ze nog eens tegen het lijf in Zolder.
Het waren voor mij 13 jaar van dik plezier,(de eerste jaren was ik er samen met de mensen van marshals events) ik zal het missen maar het leven gaat ook verder zonder de Racing Show.

groetjes
pompierke
Reply With Quote