View Single Post
Old 19-09-2003, 16:30
vinnie belcar's Avatar
vinnie belcar vinnie belcar is offline
De Paddock Rookie

Wink ultimini......

Ik zie dat na veel speculatie de waarheid boven is gekomen, een beetje uitleg ; eerst en vooral de mini die mometeel rijd in de belcar is wel degelijk de wagen van vorig jaar die aangepast is naar evo 2 versie, daar wij terug een stapje verder wilden gaan hebben wij besloten om een nieuwe wagen te maken ; zoals jullie hebben kunnen raden " de ultima", de foto's die jullie vinden op internet zijn foto's van een straatversie, de qvick's kenende zal daar nog het één en het ander aan veranderen, wij maken er een supermooi beest van. Wij komen uit in gtb volgend jaar, het is ook nog niet zeker dat ik in die wagen zal zitten, veel zal afhangen van onze hoofdsponsor die recentelijk is overgenomen door een engelse firma zoals jullie hebben kunnen zien tijdens de 24 uren, de onderhandelingen zijn aan de gang.

Dus maak jullie maar op voor "the battle of the best" volgend jaar, btw, er wordt ook nog één gemaakt voor een ander team dat ik nu nog niet mag vermelden.

Nog iets, ik wordt dit weekend vervangen door mister pirelli jack, daar ik onmogelijk weg kom wegens zakelijke redenen.

Ik wens Erik en Jack al het beste dit weekend, en dit zeg ik met een bloedend hart; de eerste wedstrijd in 5 seizoenen dat ik moet missen , laat u maar eens goed gaan en neem zoveel mogelijk punten zodat ik en erik de laatste wedstrijd de titel in tb kunnen pakken.

Groetjes van de vinnie en tot binnenkort.