Quote:
Originally posted by Marshal
Wat te denken van Marc Goossens tijdens het World Series weekend. De rampartij voor en in de Villeneuve Chicane met de fransman Simon.
Waarbij de gemaskerde rijder de veroorzaker was...........
We kunnen rustig stellen dat de introductie van een stripfiguur in real life nou niet bepaald een succes te noemen is. Zal maar niet opschrijven welk soort mensen zoiets kan bedenken.
|
Ik heb dit incident gezien, en volgens mij kon Goossens er toen niets aan doen... Het was aan het regenen (of de baan was nog klets nat), bij de remzone heeft hij zijn wielen geblokkeerd en heet hij de eerste rechtse aan volle snelheid gesneden om aan de tweede bocht van de chicane weer op de baan te geraken, waar de Fransman Simon stond, en BAM, hij vloog in de flank van de witte Clio... Ik kan me toch moeilijk voorstelen dat een piloot die uitgenodigd wordt om een race te rijden, met opset tijdens de kwalificaties zo een zware crash gaat veroorzaken...
Van de crash van vorig weekend kan ik niet veel zeggen... Is dit met opset gedaan of was het een samen loop van omstandigheden die tot dit geleidt hebben??
Vincent