Quote:
Originally posted by Kelly Jamers
En dat artikel in autonews,.....?????
Daar geloof ik niks van,
een wiel dat op die plaats door een tik afbreekt???
Welke tik???
|
Uit de fotos op
www.racefotos.be blijkt duidelijk dat Saelens naar links uitwijkt dus als zijn wiel al kapot zou zijn heeft hij daar toch zelf voor gezorgd.
Verder nog durven zeggen dat hij geen zin meer had om nog in de 2e race te starten. Juist ja. Renault gaf hem startverbod voor die 2e race en ze doen da ni voor niks eh. Schijnheilig heet dat (van de kant van Saelens).
Maar het toppunt is wel dat hij zegt in Autonews door ouders van een piloot bedreigd te zijn. En verder: ...dat bepaalde ouders denken dat hun zoon wereldkampioen wordt.
Ik weet op wie hij het heeft, en nee, niemand heeft hem bedreigd, tenzij een boze blik door hem al als een bedreiging wordt aangenomen.
En over dat wereldkampioen worden... Wim zal waarschijnlijk nooit wereldkampioen worden nee, maar Saelens zelf ook zeker niet en dat is juist die vent zijn frustratie. Hij heeft anders wel al de air van een 15-voudig wereldkampioen F1, da kan ik gerust zeggen.
Hij waant zich blijkbaar veeel beter dan alle Clio-piloten, maar, meneer Saelens, als ge zo'n dingen kunt doen bij de start van een Clio-race zoals afgelopen zondag, dan zijt ge in mijn ogen een vette nul.