View Single Post
Old 01-10-2003, 17:49
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Een jaartje Mini-klooien in Nederland gaat 61.000 euro kosten, exclusief schade.................dat lijkt me duur in verhouding tot de belgische versie, of heb ik het mis?

enkele quotes uit het bericht:
Quote:

Er hadden zich maar liefst 165 belangstellenden voor de informatieavond aangemeld.......................Veel jongeren hadden bijvoorbeeld hun vader meegenomen, die in veel gevallen privé of via zijn bedrijf de rol van hoofdsponsor zal vervullen

De MINI’s komen allemaal netjes naast elkaar te staan in tenten van vijf bij vijf meter. Deze tenten vormen de ‘muren’ van het MINI Village, een ‘dorp’ waar van alles te doen is voor de gasten

De aanwezigen in ‘De Fabrique’ in Maarssen kregen ter plekke een inschrijfformulier, met het verzoek dat z.s.m. te retourneren. Op 24 oktober worden immers de rijders geselecteerd! (Mijn visie, wat een hoogmoed..........ik word nu al misselijk)

Norbert Wiesmeier, rijderscoördinator van MINI Live, vertelde dat MINI geen ‘botsautopraktijken’ wil. De organisatie zit, terecht, niet te wachten op Clio- en Alfa 147-taferelen. (Hehe, zijn we wakker geworden in Zandvoort)
Volledig bericht hier: http://www.autosport.nl/2003/hotnews.php?categorie=1
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote