View Single Post
Old 13-10-2003, 11:53
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally posted by Sennake
We beseffen ten volle dat er die dag andere autosportactiviteiten zijn, maar eerlijk gezegd is er elk weekend wel iets wat enkele Paddockers (we zijn nu eenmaal met een grote groep ondertussen) gepland hadden. Daarom ook dat we dit meer dan een maand op voorhand aankondigen, zodat je eventueel nog schikkingen kan treffen of tenminste jezelf de tijd kan geven om er eens goed over na te denken. In jouw geval is het natuurlijk extra moeilijk omdat je de 2e prijs van de quiz in ontvangst zou moeten komen nemen En ik herhaal het nog eens : die verrassing is iets waar elke autosportfan alleen maar kan van DROMEN. Die kans MAG je niet laten liggen!
Ah, maar als jullie het beseffen dan is het goed
Ik zal er zijn, zeer zeker en zal niet wachten tot dan om mij ook officieel lid te mogen noemen. 't is gewoon dat ik de Condroz nu al enkele jaren heb gemist door andere aktiviteiten waar ik NIET MOCHT ontbreken en eindelijk dacht ik van "2003 is a go". Weer niet dus. Oh well, 'k kan altijd nog op zondag naar Huy. Dus dat is het compromis.
't is overigens weeral meer dan een jaar geleden dat ik nog eens in een kart heb gezeten en gereden, dus ik wil wel weer eens zien of ik nog steeds zo goed ben als vroeger.