Quote:
Originally posted by Marcosmeister
maar weet der nu uiteindelijk iemand wat die olivier daar in overall(lichtblauw met enkele "nieuwere" sponsers op) en helm kwam doen??
|
ik weet één ding en dat is dat olivier bertels deelgenomen heeft aan de laatste manche van de fun cup met een wagen van Van den Bossche uit Aartselaar! en ge moogt zeggen wat ge wilt, maar die kerel kan met een auto rijden zenne! In zijn eerste race met een fun cup ( ik weet niet of het zijn eerste race in zijn leven was maar soit) reed die kerel daar gewoon effe 3'08! Dat is een tijd waar ik een jaar over heb gedaan! En daarmee kan je vlot in de top 10 meedraaien bij ons! Zelfs David Croes kon bijna niet geloven wat hij zag! Dus over BV's kan gepalaverd worden, maar zoek hun achtergrond voor het BV-schap even op en dan kan je meer vertellen! Ik ben ook altijd skeptisch geweest tov van BV's in de autosport, maar olivier bertels/de rijcke heeft toch al iets gedaan in zijn leven in de autosport/karting of iets dergelijks! Hij had bv ook een chique gespoten helm mee, en dat heb je niet als je nog nooit iets in het milieu hebt gedaan!
Ik heb samen met olivier en jean louis meynart (heeft de pole gereden op 25u 2002 en 3de algemeen in 2003 miles) gereden in mijn laatste stint in het voorprogramma van de 2003 miles en ik wist toen nog niet dat hij die kerel was, maar amai mijn botten, ik heb er mijn handen mee volgehad! Jean lous en ik zijn in die laatste stint van de respectievelijk 17 en 18 plaats naar de 10 en 11de plaats gereden en olivier bertels (die volgens mij dezelfde is als de rijcke) reed de ganse tijd met ons mee! De kerel kan rijden, dat is mijn punt ...
Zoek tussen de deelnemers eens olivier bertels op en misschien vind je hem dan ...
greetz
maarten