View Single Post
Old 23-10-2003, 08:03
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Ik weet dat ik een zaag ben maar hier ben ik weer :

Vorig jaar hadden we met BRI een werkgroep die iedereen wou beschermen tegen zulke praktijken. BRI wou contracten maken met partijen waardoor iedereen ingedekt was tegen mensen die de regels niet respecteren. Als je bv. een piloot laat meerijden en je bent niet 100% zeker dan zou je er bv moeten kunnen voor zorgen dat een onafhankelijk orgaan de centen ontvangt ( of een bankgarantie ) waardoor de verhuurder zeker is van zijn betaling.

Elk jaar opnieuw blijven er mensen zitten met een grote financiële kater en anderen hebben al heel lang een slechte reputatie als het op betalen aankomt.

Ik blijf erbij dat dit het best zou kunnen uitgewerkt worden door een renstal die deze zaken als extra sevice geeft aan zijn piloten, als het echt moet, en er zijn gegadigden moeten we met enkele mensen eens opnieuw terug de koppen bij elkaar steken.

Is nu het derde voorval op 1 week van mensen die bedrogen zijn door andere piloten of die onnodig lang op hun centen moeten wachten terwijl andere zich gewoon maar lekker komen ammuseren. Is idem dito in de karting.

Geef mij allemaal mijn centen waar ik recht op heb en ik kan bijna een nieuw set banden kopen voor de Clio. Ja, het is bij mij ook reeds 2.000 € op 2 jaar, en enkel maar met kleine bedragen van mensen die je dan nog goed kent.

Zij die het schoentje past trekke het aan ...