Quote:
Originally posted by Baron
Nee Driesco, je bent zeker geen zaag. Dit soort mistoestanden moet men blijven aankagen. Iedereen die een aantal jaartjes meedraait in de autosport, wordt wel eens bedrogen door een of andere charlatan.
|
Inderdaad. Dit is de harde waarheid. Tijdens de kartingperiode ook meegemaakt. Vandaar dat ik nu voor de Touring Cup zelf de touwtjes in handen hou. Mijn tweede piloot betaald op VOORHAND mede de vaste kosten. ( inschrijvingsgeld, banden, benzine ed...)
Dit volgens duidelijke afspraken op voorhand (ook wat betreft eventuele craches en brokken). Ik betaal natuurlijk ook mijn deel. Alle aankopen worden gezamelijk beslist en ONMIDDELIJK betaald aan de desbetreffende mensen. Indien ons gezamelijk budget op is, is het gedaan met rijden. Vandaar dat wij dit jaar 'maar' met een R19 starten. Maar alles aan en op deze wagen is betaald en niemand zal kunnen zeggen dat wij nog ergens schulden hebben.
Als mijn tweede piloot zijn deel niet moest betalen was het ook voor mij gedaan.
Natuurlijk, ik ken mijn racepartner zeer goed en vertrouw hem (en hij ook mij) voor 100%. Dit is een perfecte basis om te vertrekken. Wij rijden met de middelen (lees:het budget) wat we hebben.
Eens je dit verwaarloosd krijg je zulke situaties. Racen boven je budget = spelen met andermans centen.
Vandaar: wij racen met geen 'kanon' gewoon omdat we het niet kunnen betalen, maar wij kunnen iedereen in de paddock wel recht in de ogen kijken. Voor ons is het en blijft het een hobby.
Het is maar hoe je het bekijkt en een manier van leven: sommigen zijn voor niets verlegen en trekken hun van niets en niemand iets aan.