View Single Post
Old 23-10-2003, 16:01
zeroxspell zeroxspell is offline
De Paddock Rookie

Autoracen onzuiver, nee toch !

Quote:
Originally posted by FormulaV-JH495
to Lemans : ge kunt altijd beginnen met zijn naam hier op deze board te posten ... om anderen te beschermen.
Het is algemeen geweten dat in de autosport bedrijfjes worden gerunt op een wel zeer creatieve manier, ikzelf ben werkzaam geweest in een team dat grote naam en faam geniet.
Dat was pas een hallucinante en surreallistische ervaring. In vergelijking met een aantal andere gewone goede bedrijven, absoluut geen professionele ervaren marktleider zoals het racevehikel waar ik voor werkte, vond ik de bedrijfsstructuur of wat er voor moest doorgaan toch wel even hilarisch, Belgie op zijn best zeg maar . De helft kan nog geen deftige factuur opmaken, ik heb verschillende facturen gezien die zelfs voor iemand zonder opleiding catastrofaal beschamend opgemaakt was. De meest ijverige man omtrent of in het bedrijf was de raadsman! Mijn baas ging zo ver in zijn eigen verhaaltjes en leugens naar pers en klanten op dat hij zichzelf meerdere malen versprak, althans bij mij toch. Bij klanten was hij meestal wel op zijn hoede, hij gaf schinofrezie een nieuw aanzicht dacht ik nog bij mezelf. Uiteindelijk is het voor die heren inderdaad een spelleke dat zij ook onder mekaar spelen en dit gaat geloof mij zelfs bij enkele top-teams zo en zullen zeker zodra zij iets nodig hebben aan u (de piloten) de breedste glimlach en alle aandacht schenken, zolang ze maar aan u kunnen blijven trekken Koen Wauters zei vorig jaar al in Humo dat er een serie op komst is over het autoracen. Ook hij belichtte de nodige ingredienten al uitvoerig in dat bewuste interview: oplichters , machos, dieven, hardhandige afrekeningen kortom het zal er allemaal inzitten. De interviewer vroeg Koen toen of het allemaal niet weer zwaar overdreven zou worden, op sensatie berustte fictie. Het antwoord van Koen was kort en droog ; ''Neen, dit is gewoonweg realiteit.'' Vroeg of laat zal dit
toch eens tegen deze personen keren. Liever vroeg dan laat zou ik zeggen. Zolang er idioten met teveel geld en te weinig iq rondlopen zullen dit soort charlatans hunne slag kunnen blijven slaan zeker?