View Single Post
Old 23-10-2003, 19:55
joost joost is offline
De Paddock Regular

Beste,

ik wil helemaal geen gescheld, getier en geroep...
Ik heb enkel willen onderstrepen dat de Belcar-organisatie in haar communicatie steeds ter goeder trouw is geweest en dat zij nooit wat dan ook met opzet heeft rondgestrooid.
Ik zou hierbij nog enkele zaken willen verduidelijken:
Primo, het is als inrichtende macht, organisatie, bestuur... quasi onmogelijk om vandaag de dag nog allesrecht te zetten of zelfs te ontkennen wat de ronde doet via radio tam-tam, het internet of welk medium dan ook. Zoals overal loopt ook de VZW achter het Belcar-gebeuren niet over van het personeel en deze mensen hebben dan ook wat beters te doen dan heler dagen geruchten de kop in te drukken. Het ware beter dat diegene die deze onzin verzint, al dan niet ter goeder of kwader trouw, zich daarvan onthoudt.
Secundo, ook op deze site zijn al eens kwakkels verspreidt, laten we dus ook eens voor eigen deur vegen...
Tertio, www.belcar.com; hier kan ik je grotendeels volgen. Dit communicatiemiddel is nooit een topprioriteit geweest van de organisatie en is dus ook al jaren het zwakke(re) broertje. Blijkbaar maakt de site geen deel uit van de prioriteiten van de organisator. Ik vermoed dat de overeenkomst met de huidige 'beheerders' van de site gebaseerd is op een ruilovereenkomst, wat nooit echt een verstandige keuze is. Misschien moet men maar eens overwegen om dit tegen betaling uit te besteden. Dit hoeft geen fortuinen te kosten en kan je imago alleen maar ten goede komen. Maar goed, wie ben ik om hierover te oordelen...

Joost
En Baron, dailysportscar biedt je echt wel meer dan alleen Belgische autosport

Last edited by joost; 23-10-2003 at 19:58.
Reply With Quote