View Single Post
Old 28-10-2003, 21:18
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Terug een beetje on-topic : alle 12 teams zijn op dit ogenblik ingeschreven, tenzij dat er nog een team wil meedoen en wij (admins) onze plaats afstaan. Elk team telt ook minstens 4 man, maar de 5e en 6e plaats mag gerust in de loop van de komende weken nog aangevuld worden; de prijs verandert er niet door en voor de deelnemende piloten wordt het een beetje goedkoper (en een beetje minder lang rijden ook natuurlijk)...

Wat de karting betreft zit alles dus wel op het goede spoor, maar waar ik nog maar bitter weinig informatie over heb is de spaghetti-maaltijd... Zowel de kartende als niet-kartende mensen zouden me nu toch stilaan moeten kunnen zeggen of ze blijven eten of niet. Ik wil niet met 5000 kg spaghetti blijven zitten en anderzijds zou ik ook niet graag hebben dat je de avond zelf vergaat van de goesting en we met de beste wil van de wereld geen spaghetti meer kunnen bieden... Voor de prijs hoef je het niet te laten en wie na de karting weggaat zonder deel te nemen aan de loting is niet goed wijs... alhoewel dat voor de meesten onder ons (mezelf op kop) eigenlijk wel een goede persoonsbeschrijving is

* WWW.SENNAKE.BE *