View Single Post
  #8  
Old 30-10-2003, 22:48
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
De "buitenlandse pers" was niet onder de indruk van de senior. De enigen die de test naar hun waarde kunnen schatten zijn de rijder en het team zelf. Banden, fuel-load en alle andere afstellingen zijn voor de buitenstaander onbekend. De een gaat voor een pole-tijd, de ander voor een stabiel gedrag met zware brandstoflast. Wie zegt het.....................?

De Nissan World Series zijn wel "in demand" , 4 teams staan te dringen om een plaatsje te krijgen in het 24-wagens tellende veld. Dat worden er niet meer of minder, daar heeft organisator RPM geen zin in.

De teams Meycom en Zele hebben geen volledig seizoen gereden, als straf moeten ze hun wagens verkopen aan een van de vier partijen. Doen ze dat niet, dan worden de chassis-nummers "vernietigd" en dus niet meer toegelaten tot de World Series. Als dat het geval is worden er 4 nieuwe chassis besteld bij Dallara.

Conclusie, hoe dan ook geen Zele of Meycom in 2004.

Voor Zele is het wel sneu dat ze voor de laatste race Guy Smith hebben uitgenodigd. Deze Bentley 2003 winnaar reed dusdanig slechte tijden tijdens de vrije training voor de race dat ie wijselijk besloot om niet deelnemen aan de race. Zou zijn kansen op een Champcar test weleens nadelig kunnen beinvloeden.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote