View Single Post
Old 16-11-2003, 23:52
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Ik zal ook maar een kort verslagje typen, alhoewel Huudo het belangrijkste al vermeld heeft.

Ons team bestond uit 2 piloten die wel af en toe gaan karten (ikke en FastFons), eentje die dat vroeger veel heeft gedaan (Huudo) en eentje die nog bijna nooit gekart had. Ons doel was toch om bij de eerste 6 te eindigen (bij de 1ste helft dus maw) en vooral om ons goed te amuseren (aangezien er niet voor goude koeien of andere dieren werd gereden). We zijn in beide doelstelingen meer dan geslaagd!! Het was een leuke avond!

De race zelf dan. We hadden een 6de chrono op 0.01s van de admins. Ik ging de start nemen, bij de admins Werner. Ik wist dat Werner trager ging zijn, zaak was dus om hem zo snel mogelijk voorbij te gaan. Dit heeft me toch een paar rondes gekost (inhalen in Herselt is niet simpel). Dan jacht maken op Anthony Kumpen die iets voor me reed. In het begin kwam ik een heel klein beetje dichter (kende dan ook al circuit, hij niet), maar na een paar mensen te dubbelen was gat toch iets groter geworden en kon ik hem niet meer volgen. Heel de tijd 4de gereden dan, tot Driesco me inhaalde (team had heel snelle pitstop gemaakt) en ben dan ook op 5de plaats de pits binnengekomen. Nadien hebben we eigenlijk heel de tijd tussen plaats 4 en 7 geschommeld en we zijn ook 5de geeindigd. Er werd naar mijn mening heel sportief gereden! Soms was er wel een heel groot snelheidsverschil met de Anckaerts team en kwam het bijna tot crashes. Toch ook voor hun een dikke proficiat, want ik denk dat het niet simpel is om met weinig kartervaring aan een race zoals die van gisteren deel te nemen (er waren toch snelle mannen en vrouwen bij).

Na de race nog lang blijven plakken, langer zelfs dan de Stijn Coninkx
Reply With Quote