Quote:
Originally posted by R&S
Maar de 'koersdirectie' was ook niet onpartijdig. Blijkbaar spelen interne vetes bij depaddock een grote rol, de vuile was wordt onderhuids uitgespeeld en messen in elkaars rug gestoken. En plots worden daar mensen de dupe van die er niets mee te maken hebben. Je kan die man/vrouw dan ook moeilijk kwalijk nemen dat hij /zij zich/haar 'genomen' voelt.
|
Ik ga hier niet veel woorden aan vuil maken. 2 opmerkingen slechts.
[list=1][*]Als je jezelf moet verstoppen achter een anonieme nick om je gal te spuwen sta je in mijn ogen zelf niet echt recht in je schoenen, anders zou je wel uitkomen voor wie je bent. Dit is commentaar van een zeer laag allooi.[*]Ik ben zeer zeker niet perfect, en iedereen maakt fouten, maar als er iets is waar ik niet tegen kan is het dat men mij beschuldigt van partijdigheid bij het leiden van een karting. Niets, maar dan ook niets anders dan het naakte feit dat Monique 2 minuten te weinig gereden had volgens het reglement hebben een rol gespeeld in de beslissing om dit probleem te melden aan Fordje. In feite waren we zelfs niet eens verplicht om dit te doen en hadden we voor hetelfde geld iedereen in de waan gelaten dat alles ok was, en dan zou 24u.be na de finish gediskwalificeerd moeten worden. Is dat dan de betere oplossing misschien? Het speelt geen rol wie er in de pitlane stond of wie er betrokken partij was, feit is dat gelijk welke van de admins voor gelijk welk ander team dezelfde beslissing zou genomen hebben en in de toekomst terug zou nemen! Dat heeft NIETS te maken met partijdigheid. Begrepen?[/list=1]