Quote:
Originally posted by The Interceptor
De hele bedoeling van die aanpassing aan de busstop is om die bocht wat 'natuurlijker' te maken, alle andere bochten zijn vrij natuurlijk behalve de busstop-chicane ... meer inhaalpogingen gaan hier toch niet door komen denk ik!!
|
Heeft er helemaal niets mee te maken.
Een doorn in het ook is de vangrail bij het begin van de pitlane. Ik bedoel hiermee de vangrail tussen īste en deceleratiepiste. Deze staat volledig "open", enkel beschermd door wat bandenstapels, en is een zeer gevaarlijke situatie. Vraag maar aan Fisico die daar eens frontaal is opgereden. Enkele jaren geleden heeft men getracht dit euvel te verhelpen door de inrit van de pitlane te leggen in het midden van de busstop. Dit om te vermijden dat men te pitlane tegen een "te hoge" snelheid kon inrijden. Dit is echter maar een gedeeltelijke oplossing want indien men een remprobleem heeft bij het aanremmen van de Bus stop blijft de snelheid hoog en blijft het gevaar van de vangrail bestaan.
C U